Sunday, February 22, 2009

aku kalah!


hari ni ahad.aku dan rumet2 serta kwn2 join tournment bowling kt flamingo ampang.team aku group b student architecture.satu permulaan game yang bagus tp tersungkur diakhir perlawanan.hehe.team aku x dpt masuk next round.nak buat cmne,maen bkumpulan,kalu menang kite bersorak same2,kalau kalah terima seadanya.tak boleh nk kecewa or merungut ats kekalahan.walaupon aku top scorer team aku.277 point for 2game.rank 8th over 80.hahaha(agakberlagak!).just kena plan yang lg bagus utk tournament akn dtg.chaiyok2!~

10 comments:

_min_ said...

tak elok budak ni...belagak...
hahaha seb bek kalah, klu menang lg belagak kot...ni kalah pn da belagak pe lg klu menang kn...hahaha

semut_atas_carpet said...

tenet aku bengong!penat aku type td!

semut_atas_carpet said...

haa..aku jwb balik!bukan cmtu min..aku x berlagak.just nk bg ingat score aku tu.nanti kang cucu aku tnye 'atok score bpe mase lwn bowling tu?'.takan aku nk jwb 'atok da lupa la cu..'.ish2..xbest lgsg jwpn tu..so,kalu aku da tulis kt enrti ni,boley la aku jwb..'haa,cu boley tgk kt blog atok -sidemirrorkancil.blogspot-ahahahahaha.best kn?

-aku suka-

_min_ said...

hahaha bengong giler ko nih...hey,zaman kte pkai blog...kang zaman cucu ko da xde da blog nih...lg cnggih kot...bengong mu nih

semut_atas_carpet said...

weh~zaman atok aku tulis surat ats kertas.smpai skrg aku leh bce kt kertas tu..so,for conclusion,cucu2 aku akn dpt jgk bce enrti aku nih!aahahaha~play wit me

Anonymous said...

kak anim menang kn??hahaha

Anonymous said...

aah...aku menang!!!!!wiiiii~=p

Anonymous said...

cacat ko apwas~hahaha

semut_atas_carpet said...

oit2..sape cacat?aku injured je~

Anonymous said...

hahaha...xde2..cacat gak~hahaha..