Sunday, December 27, 2009

ini first time


ok.salam.da lama aku x update blog.sbb aku bukan jenis manusia yg suka meluahkan ape yg aku rasa sepanjang hari.ermm,aku rasa aku jenis manusia yg ingin tahu semua benda,kumpul semua jenis informasi dari semua jenis cabang utk di analysis,then jadikan pengajaran dan perbandingan utk kehidupan masa depan..er..maybe..
ok.lg skit.bg aku planning@perancangan sgt2 penting dlm kehidupan.tp bukan perancangan individu je,perancangan yg terbaik adalah perancangan dlm kumpulan yg besar sbb kdg2 individual planning tak akan tercapai jika takde supportive element yg menjadi
penolong dalam mencapai sesuatu matlamat.
ok.tu je.haha.saje nk share ape yg ade dlm otak aku..halamak.actually aku nk bgtaw yg aku ade keje sikit masa cuti semester aritu.keje jd kuli kat firm arkitek.ini first time aku keje.haha.tu je nk bgtaw~